Polska

Regulamin

PRMQD Regulamin
Regulamin

Regulamin

Niniejszy regulamin ustala i wyjaśnia zasady korzystania z serwisu kuponowego «PRMQD.PL»

Przez odwiedzanie serwisu kuponowego PRMQD, automatycznie zgadzasz się przestrzegać warunków niniejszego regulaminu użytkownika oraz polityki prywatności

 

Ogólne informacje o serwisie kuponowym

Nasz serwis kuponowy zapewnia użytkownikom bezpłatne kody rabatowe w celu obniżenia kosztów zamówień w sklepach internetowych. Użytkownicy mają dostęp do rzetelnej informacji na temat kuponów: terminu ważności, warunków korzystania i wysokości rabatu. Po wybraniu kuponu użytkownik może zostać przekierowany na stronę sprzedawcy (sklep internetowy), aby złożyć zamówienie.

Wszystkie dane zamieszczone na stronie internetowej są wyłącznie w celach informacyjnych i nie stanowią oferty publicznej. Serwis kuponowy nie tworzy kuponów samodzielnie, ale oferuje jedynie informacje dostarczane przez sklepy internetowe bezpośrednio lub za pośrednictwem "programów marketingu afiliacyjnego", a także informacje znalezione w źródłach otwartych. Nie ponosimy odpowiedzialności za nieważne kupony zamieszczone na stronach naszej witryny, a także za niewłaściwe wykonywanie obowiązków przez którąkolwiek ze stron w transakcji między kupującym a sprzedawcą.

 

Podstawowe informacje umowy

• Niniejszy Regulamin stanowi umowę między użytkownikiem a PRMQD w zakresie korzystania z serwisu kuponowego.
• PRMQD ma prawo do zmiany tekstu niniejszego Regulaminu, a także warunków korzystania z serwisu kuponowego, w dowolnym czasie i bez powiadomienia użytkowników i sprzedawców. Takie zmiany wchodzą w życie od momentu ich opublikowania.
• Użytkownik zgadza się na samodzielne sprawdzanie Regulaminu pod kątem zmian. Niezapoznanie się przez użytkownika z Regulaminem i/lub wersją zmienioną niniejszego Regulaminu nie stanowi podstawy do nieprzestrzegania niniejszego Regulaminu.
• Ze względu na usługi bezpłatne świadczone przez nasz serwis kuponowy, normy ochrony konsumentów nie mogą być stosowane w relacjach między użytkownikiem a firmą.